Baca 3 Perkara Tentang Daftar Ahli Shaklee Sekiranya Anda Tidak Mahu Menyesal Di Kemudian Hari

15:54 0 Comments A+ a-

      Sudah hampir genap 1 tahun dan 3 bulan cik genius berkecimpung dalam dunia Shaklee , dan adakah cik genius menyesal ? Adakah cik genius terasa bagai ingin diputar semula waktu dan masa agar cik genius mampu melakukan keputusan yang bijak ? Sebelum anda membuat keputusan untuk menyertai dan berdaftar sebagai ahli Shaklee , pastikan anda membaca 3 perkara ini terlebih dahulu .

     Bukanlah intan dan permata yang dapat kami janjikan dengan anda , tetapi sekiranya masih wujud dan terbit rasa ragu ragu dalam diri anda , kami sedia membantu . Kami tidak mahu anda tersilap langkah dan masa anda terbazir begitu sahaja.

1.Celik Genius Family Yang Paling Meriah dan Hebat di Malaysia

Celik genius sentiasa hadir dan bangkit setiap hari dengan buah fikiran dan idea yang terbaru dan paling bernas sekali dalam memajukan perniagaan Shaklee kami.

Kalau nak dibuktikan kepada anda , sudah tentu tidak cukup untuk kami tepekkan video video kami dalam berbisnes Shaklee , namun ada 2 video latest yang pasti boleh menarik perhatian anda !

Kata mereka , kamilah antara keluarga Shaklee yang paling meriah sekali ! Itulah kebenarannya ! Pada cik genius sendiri , bekerja tanpa minat ini ibarat jasad tanpa nyawa . Tak ada feel ! Tak terasa semangatnya ! Serius itu perlu tapi dalam gaya yang santai agar minda kita sentiasa tenang .

Video yang pertama :
Orlando , It Start With You !




Video yang kedua :
National Conference 2015/2016




2.Pemilik dan Pengasas kepada Blog Sicelikgenius.blogspot.com

      Antara ramuan kejayaan Celik Genius dalam bidang Shaklee ialah kepakaran dalam bidang marketing blog .Kami menggunakan blog sebagai medium untuk memasarkan dan membawa produk Shaklee ke persada dunia dan Alhamdulillah kami masih kekal di dalam dunia Shaklee dari dulu , sekarang dan sampai bila bila .

      Antara kelebihan group kami ialah kami sangat master dalam bidang marketing blog untuk business Shaklee ini dan Alhamdulillah , semenjak celikgenius.blogspot.com ini ditubuhkan pada hujung tahun 2015 , blog kami telah menjana jualan yang tidak terkira. Jualan ini bukan sahaja untuk diri kami seorang , malah siap boleh dikongsi dengan anak cucu dan cicit kami yang lain .

Tapi , saya tak tahu macam mana nak guna blog . Saya tak reti hendak menjual.

Tak apa . Kami juga dulu bermula dari bawah seperti anda . Tagline kami "From Zero To Infinity ". Sebab itulah kami selalu anjurkan kelas blog untuk newbies di group kami !

Syaratnya anda perlulah daftar dengan kami :)

Kalau anda masih ada rasa was-was , lihat video ini :





3. Sekadar Menjual , Sesungguhnya Itu Bukan Kami !

     Macam cik genius , cik genius sendiri amalkan Shaklee sudah hampir satu tahun dan syukurlah Alhamdulillah sangat berkesan . Cik genius inginkan anda di luar sana juga untuk mendapatkan kesan terbaik dan juga kesihatan yang paling optimum dengan mengamalkan Shaklee.
   
     Bermula Oktober 2015 , cik genius mengambil Set tenaga iaitu B Complex dan Vitalea . Tidak lama kemudian , mula disusuli dengan pengambilan ESP , Vitamin C , Vitamin E , dan juga GLA .Syukur Alhamdulillah , tiada lagi masalah hilang keyakinan diri apabila bercakap dengan orang lain malah semakin hari kulit semakin menunjukkan kesan positif !

     Anda sendiri nilai perbezaan kulit cik genius . Hanya dengan menggunakan produk Shaklee Alhamdulillah dengan izin Allah , kulit cik genius kembali pulih setelah bertahun tahun mencari produk yang bersesuaian . Ikuti video di bawah bagaimana wanita ini mendapatkan kulit yang gebu gebas umpama kulit bayi .




Kami belajar dari orang yang hebat hebat ! Segala ilmu yang kami tahu sedia kami curahkan kepada anda , bakal anak anak kami . Kami sudi menjadi mentor anda yang paling hebat !

Itupun sekiranya anda sudi hendak menjana potensi pendapatan sehingga 6 angka bersama kami . Dengan percutian bertaraf 5 bintang ke Amerika Syarikat dan peluang untuk ditaja menunaikan umrah bersama Shaklee ,malah berpeluang mendapat bonus kereta idaman anda dari Shaklee , adakah anda masih ragu ragu untuk bersama kami ?

Kami tinggalkan anda dengan kata kata hikmah dari Maria Forleo ,seorang pakar motivasi dan businesswoman yang berjaya .

There has never been and never will be another you.You have a purpose -a very special gift that can only you bring to the world.

Setiap daripada kita ada bakat yang tersendiri dan bakat yang terpendam . Usah dipandang rendah pada diri sendiri . Ayuh , berganding bersama keluarga Celik Genius  sama sama kita merealisasikan impian anda ! Nak ketahui dengan lebih lanjut owner Celik Genius ? Ayuh baca tentang cik genius dengan lebih lanjut ;)