Pengedar Shaklee Taman Putri Kulaijaya

10:22 0 Comments A+ a-

Assalammualaikum .



Nak beli Shaklee ? Nakkan kehidupan yang lebih sihat dan bahagia ? Jom sertai kami !!

Aini masih menjual Shaklee ?

Yes !Yes!And Yes ! Of course !! Kalau diizinkan , selama lamanya saya akan menjual Shaklee :)
Sekarang masih menjual Shaklee ^^

Bagaimana sekiranya saya duduk di luar kawasan Kulai ?

Tentang hal itu , anda tidak perlu khuatir  kerana saya ada menyediakan penghantaran kepada seluruh pengguna Shaklee di seluruh Malaysia melalui perkhidmatan kurier ^^
Hanya dengan bayaran sebanyak rm10 untuk satu item dan FREE POSTAGE untuk 2 item dan ke atas :)

Bagaimana saya ingin membuat pesanan ?

Sekiranya anda ingin membuat pesanan dengan saya , anda boleh menghubungi saya melalui :

Whatsapp :+60107096284
Facebook: Aini Rasidda Norazmi
Emal: rasiddanorazmi97@gmail.com
Saya akan reply segala pertanyaan anda dengan pantas dan segera :)

Nak tahu benda yang lebih menarik ?Inginkan harga yang lebih murah dan jimat ?

Jom daftar bersama saya sebagai ahli Shaklee dengan harga RM80 sahaja !! Anda pasti tidak akan menyesal kerana kami akan memberikan perkhidmatan yang paling TIP TOP sekali untuk anda !!^^

Cepat cepat !! Sertai saya sekarang !!^^