Cara Mudah Untuk Jaga Kulit Wajah Agar Tidak Mudah Rosak

05:38 0 Comments A+ a-


     Hari ni cik genius ada satu topik untuk dikongsikan dengan anda semua . Mesti ramai lagi yang belum tahu macam mana nak jaga kulit muka dengan betul . Alah , ada bekas dan parut parut sikit sikit normallah . Makan Shaklee nanti hilanglah dia.


TUALA KHAS


     Bila berbicara tentang kulit wajah, sifatnya memang sudah semulajadi sensitif dan sangat nipis berbanding kulit badan yang lain. Gosok guna berus kuali pun okay. Siapa yang masih amalkan lap muka menggunakan tuala badan , itu satu kesalahan yang besar sekali ! Sediakan satu tuala kecil yang memang khas untuk lap muka sahaja ! Jangan buat lap peluh ke buat picit jerawat ke ataupun buat lap tangan.

TUKAR ANAK TUDUNG

     Perkara ini khas untuk golongan gegirls macam cik genius . Ada ke lelaki pakai tudung :D Bila kita berpeluh , secara tidak langsung kuman kuman dan bakteria peluh tu melekat pada anak tudung terutamanya inner . Rajin rajinkanlah tukar anak tudung dan inner. Sebaik baiknya sediakan dua tiga inner yang lain sebagai ganti untuk ditukar nanti . Usahlah  ditunggu berbau baru hendah ditukar dan dibasuh .

PILIH PENCUCI MUKA YANG SESUAI

     Yang ni ramai yang terikut ikutkan nafsu dan hati masing masing . Mula mula kena tahu dulu jenis kulit macam mana Dah tahu kulit berminyak ke , normal ke , kombinasi ke , baru pilih pencuci yang sesuai. Kadang kadang ada sesetengah orang ,asyik tukar tukar produk dia . Tak boleh tu . Nak tukar produk pun ada cara dia.Cara cuci muka pun ada cara jugak . Kalau ikutkan nak tulis memang tak cukup tiga hari tiga malam . Kena tahu juga Cara Untuk Memilih Pencuci Muka Yang Betul agar tak menyesal nanti.

BEHAVEKAN TANGAN ANDA

     Part ni cik genius tahu sangat memang hobi setiap orang . Sambil tulis tulis diari ke layan layan movie ke ,bukan main lagi tangan dia pun yang lagi sebelah ada juga task peribadi . Sibuk ditegur sapa encik jerawat itu . Pecahkan ke apa ke. Gosok gosok muka ke kan . Tak boleh tu ! Jadikan tapak tangan sebagai musuh utama wajah anda .Lainlah nak cuci muka tu kan , takkan cuci muka guna tapak kaki pula betul tidak ?

Kalau dah pening sangat , cuba produk itu tak elok , produk ini tak elok , apa kata jom beralih arah ke produk Shaklee ? Diyakini selamat , semulajadi dan tidak diragui lagi !

Cik genius akan guide cara pemakaian dan keadaan kulit anda sehingga anda kembali pulih :)

Cuba Lihat Video Ini Bagaimana Wanita Ini Bebas Daripada Masalah Jerawat Yang Membelenggu Dirinya Selama 7 Tahun !