Tips Sebelum Mencuba Produk Baharu Agar Tidak Tertipu Dengan Keberkesanannya

05:12 0 Comments A+ a-


     Tak semua produk di pasaran sesuai dengan wajah kita bukan ? Tapi apa yang penting adalah bagaimana kita hendak memilih produk yang terbaik dan bersesuaian dengan kulit wajah . oh ya , suka cik genius pesan janganlah semata mata nampak kulit model flawless sangat sangat , itu yang buatkan kita terus terjatuh cinta .



Analisis Kulit Wajah
      Ada yang jenis tengok muka dia berminyak tapi sebenarnya produk yang dia pakai membuatkan kulit jadi berminyak , tona jadi tak sekata dan sebagainya . Saranan cik genius ialah banyakkan membaca mengenai jenis2 kulit dan cuba dapatkan pandangan konsultan kesihatan dan kecantikan .

Detox Kulit Wajah Dahulu
      Sebelum nak tukar kepada produk yang baharu, sebaiknya berhenti guna apa apa sahaja di wajah . Baik serum , baik bedak atau sebagainya . Cuma cuci dengan air bersih 100% sahaja ! Lap dengan tuala lembut .Tap. Tap . Tap. Ini untuk memastikan keadaan kulit yang sebenar sebelum memilih sesuatu produk yang bersesuaian.

Ikut Cara Penggunaan Yang Betul
      Yang ni jangan main terjah sahaja tau ! Biasanya kalau kita beli produk , dia akan guide cara macam mana nak guna produk . Berapa banyak kuantiti dan sebagainya . Ada yang berfikiran , lagi kerap aku guna ni , lagi elok lah nanti kesannya . Salah tu awak ! Kandungan dan bahan di dalam sesuatu produk tu biasanya memang dah ditetapkan kadarnya untuk kegunaan kulit wajah  . Kemungkinan sahaja penggunaan yang lebih kerap akan menjadikan kulit lebih teruk.

     Jangan lupa baca di sini untuk tips memilih pencuci muka yang betul .Atau kalau nak mudah dan selamat , gunakan Nutriwhite Shaklee dan amalkan pemakanan Set Kecantikan Shaklee untuk mencantikkan kulit dari dalam .

Nutriwhite Shaklee sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah seperti :

Kulit berjerawat

  • Kulit kering


  • Kulit berminyak


  • Tona kulit tidak sekata


  • Parut jerawat


  • Kulit muka sensitif


  • Kulit berbelang


  •       Jangan dibiarkan kulit wajah semakin melarat . Lagi lambat anda bertindak , lagi lambat anda dapat rasa keajaibannya dengan Shaklee ! Cuba Lihat Video Ini Bagaimana Wanita Ini Mampu Bebas Daripada Masalah Jerawat Yang Membelenggu Dirinya Selama 7 Tahun !